Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Random disconnectad

Postat av bot1234 den 18 September 2011, 01:19
5 kommentarer · 236 träffar
Tjenare,

Jag loggade precis in på msn och fem minuter efter jag loggade in blev jag disconnectad eftersom "Du blev utloggad för du är inloggad på en annan plats". Jag loggar in och efter 30 sekunder händer samma sak.

Jag byter sedan lösenord men byter bara ut två saker från det förra (Ett ! istället för i och en stor bokstav), två minuter senare händer samma sak, hur fan kan han få reda på det?

Jag byter senare lösenord till ett totalt random (Potatis1) och efter någon minut händer samma sak, då byter jag till ett ultra leet haxxor lösenord och har nu haft lungt u ca 20 minuter.

Hur kan han få lösenordet så enkelt och snabbt? Har ingen säkerhetsfråga så på den vägen har han inte gått, hur ska jag få reda på IP:n/vem det är? Jag blir lite fundersam för tror faktiskt inte någon skulle ens vilja gå in på min email/msn.
Har kunnat loggat in på 2 ställen förut senast för en vecka sen så kan det vara någon bugg?

Tack på förhand!
Föregående tråd
Nästa tråd

5 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 5 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..