Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Min utekväll

Postat av Openyoureyez den 17 September 2011, 13:23
12 kommentarer · 247 träffar
Hej fragbite, whats up?

Så jag var ute ikväll. Skulle bli en riktig nice kväll med polarna. Och vilken kväll det blev. Startade med att vi åkte tunnelbana till en krog vi skulle till. Sippa på några cervezas och hade trevligt innan vi skulle till den stora festen. Två tvillingar hade 20 års fest och jag hade peppat dagen flera veckor innan. Tvillingarna är snygga och mitt mål har alltid vart att försöka macka dom. Åh gud, tanken får mig att blomstra inombords.

Men kvällen blev inte som jag hoppades. Jag vaknade istället upp med en sönder sliten tre barns mamma på 40+ som luktar cigg så in i bomben.

Jag känner mig smutsig och som om jag suttit och rökt tre pack cigg. Jag slängde nyss kläderna jag hade på mig i sopnedkastet i lägenhetshuset och tog en lång dusch med tandborste och allt.

Men inget hjälper. Har fortfarande bilden av henne i huvudet och kan inte sluta tänka på hennes bröst som jag svär man skulle kunna använda som hopprep.
Vad gör man nu? Finns det någon där ute som har hamnat i samma klister som mig?

Snälla, hjälp mig genom det här. Fy fan för alkohol!
Föregående tråd
Nästa tråd

12 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 12 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..