Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Kan inte snusa längre

Postat av DeKrObot den 16 September 2011, 15:33
36 kommentarer · 3 822 träffar
Tjenare alla fb'are, Jag behöver er hjälp och era tips. Jag har snusat förr men slutade med det och började röka istället (cigg), Jag tyckte det var skönare och mycket mer behagligare att röka. För på fester, i skolan på rasten, etc med polare. Jag kunde dock lägg upp en och snacka med dom iallafall, men jag tyckte det var trevligare att röka med dom. Jag var beroende av nikotin så det är inge p12 rökning, Nu kommer vi till saken, jag vill inte röka mer. Känner att jag få svårare att andas och konditionen är kass. Köpte snus härom dagen och när jag lägger upp den är den inte på plats, Jag tycker det är jobbigt med snus för den sitter inte som den satt förut. Om ni fattar,

Vad finns det jag kan göra ? finns det några tips. eller är det bara att köra på ?

( Prillan är nästan ner på tänderna, den glider liksom ner på kanten av tandköttet. Och jag orkar inte slicka runt på en jävla skit kudde, utan vill ha den på plats)

tacksam p18 ;) cheers förestenn Någon som spelar Dekaron?

Vad för snus ? (inte alla snussorter)

213 personer har röstat

36 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 36 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..