Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Rätt eller Fel? Slagsmål på skolan!?

Postat av 30slak af skelleftea den 15 September 2011, 16:56
33 kommentarer · 208 träffar
Tjo, idag hände en sak som inte alltid händer.... Var så att när jag och en polare käkat färdigt och skulle dra tillbaka till skolan så kom det några i 7:an ( Jag går i nian! ) och sa att det var några som hade gått på dom, och dom var inte småa... En var tamefan 2 meter lång enligt dom... Så tuffa som jag och min polare är så drog vi till idrottsplatsen vart dom var... Dom vågade inte visa sig, så vi väntade på 7:orna så att vi hade gått tbx till matan och väntade på dem.... När dom kom ut så gick vi till vart dom där 2 meters bögen var och äckelpås jäveln var... ( ögonpåsar stora som mina pungkulor )... Iaf efter ett tag kom töntarna, då frågade vi dom varför dom gått på dom som var mycket mindre... Vi fick aldrig något riktigt svar, men enligt 7:orna var det dom dära bögarna.... Aja efter ett par diskussioner så drog vi....

Vad tycker ni? Gjorde vi rätt att lösa det med snack? Vet ändå att vi hade tagit dom med slagsmål, men det är så jävla p12igt....

Gjorde vi det vi skulle? Eller skulle vi ha hoppat på bögarna och gett dom så mkt stryk som dom bara kunde få??
Föregående tråd

33 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 33 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..