Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Mitt liv just nu.

Postat av osthyvel den 13 September 2011, 23:30
62 kommentarer · 507 träffar
Hej Fragbite!

Jag är 21 år gammal och mitt liv just nu är inte direkt tipp-topp.

Det hela började för ~ca 3 månader sedan. Nästan alla mina vänner hade sökt högskola i olika städer, jag och min flickvän hade det otroligt fint. Jag hade ett jobb där det bara var en tidsfråga innan jag skulle få en ny tjänst.

Det hela började knaka till i somras när jag och tjejen drog till Kreta. Vi hade det helt underbart och njöt som bara den. Vi kom hem en måndag morgon. Tjejen började jobba samma morgon och jag hade en veckas semester till. Vi hörde knappt av oss till varandra under dagarna, några småsamtal och sms nån gång per dag kanske. Sedan kom fredagen, dagen då hon gjorde slut med mig. Hon ville vara singel och testa på det livet.

Vi blev ihop när vi var 16, så vi var ihop i ungefär 5,5 år. Hon var med mig när jag var cancersjuk. Hon var med mig när min syster var cancersjuk och när min mor var sjuk (stroke/diabetes/allt).Vi hade en helt underbar tid tillsammans, flera utlandsresor, många kvällar där vi lagade mat och hade trevligt, vi träffade kompisar etc.

När hon gjorde slut sa hon att hon ville testa på singellivet och enbart tänka på sig själv. Det första hon gjorde var att åka på en semester med sina kompisar. Vilket självklart är bra och roligt.

Två veckor senare drog större delen av min kompiskrets iväg för att studera. och ytterligare 2-3 veckor efter det blev jag uppsagd pga arbetsbrist.

I går fick jag reda på att mitt ex har ett förhållande med en ny kille (ca 2 månader sen vi gjorde slut).

Jag menar... HUR kan man "vilja testa på singellivet" för att sedan BLI IHOP MED EN ANNAN PERSON??? Lagom snabb rebound... Jag har knappt träffat tjejer efter hon gjorde slut.

Jag fattar inte alls hur det ligger till. Jag har försökt få ett svar från henne, men hon mår inte heller bra och orkar inte prata.

Jag har förlorat i princip allt; Mina vänner, mitt jobb och viktigast av allt, min flickvän. Jag saknar fan till och med att umgås med hennes familj!!

Jag har insett att det är min tur att glida iväg till någon högskola och studera samt träffa nya vänner. Problemet är då att jag inte vet vem jag är, vad jag vill göra, vad jag ska studera.

Det enda jag har motivation till är att träna. Vilket jag gör 4 ggr i veckan.

jag behöver lite stöd från er Fragbite!

Har ni några tips till vad man ska göra tills man kan skicka in ansökningar igen?

62 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 62 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..