Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Min fetisch, normalt ?!

Postat av FROLF den 13 September 2011, 20:01
25 kommentarer · 635 träffar
Tjenare, FROLF här!

När jag var ungefär 12 -13år började jag onanera, det var första gången som jag runkade som jag faktiskt blev lite "beroende" av runkningen, fastnade direkt dvs. Jag har fortsatt att runka näst intill varje dag sedan dess i flera års tid, är 22 år nu. Men det är nu som det har spårat ur.

När jag blev less på porr så började jag se tecknat porr, sedan började jag tända på tex, Dockor. Jag tänkte redan då att något inte stod rätt till men jag tände ju helt enkelt på det och kunde inte göra något åt det. På senare tid spårade det ur även mer, jag började tända på föremål såsom stolar, bord osv. Jag blev upphetsad av den blotta tanken av att föra mitt könsorgan mot ett bord eller tex stol. Man kan inte säga att jag "tände" på borden men jag blev tänd av att föra ollonet mot bordet, stolen osv. Senare började jag tända på bordets/stolens form och efter det har det spårat ur totalt.

Nu har jag hamnat i en fas där jag tänder på växter och speciellt kaktusar. Jag blir ännu mer tänd av att sakta trycka ollonet mot kaktusens taggar för att sedan komma över hela kaktusen.

Det här har gått för långt och jag har insett att jag måste göra något åt detta, jag har dessutom fått stora sår över hela ollonet för när jag pressar mot taggar så uppstår stora sår.

Vad ska jag göra ? Snälla hjälp mig, ska jag gå till någon form av sexterapeut ?

Inser hur sjukt det är men tänder likt förbannat på det. Försöker tänka på tjejer men det slutar alltid med kaktusen.
Föregående tråd
Nästa tråd

25 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 25 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..