Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Kommer snabbt

Postat av aslan den 11 September 2011, 17:18
5 kommentarer · 479 träffar
Tjena fb!

Ett riktigt bra tag sedan jag var här inne men jag vänder mig till er för att se om ni kan hjälpa mig.

Det är så att sedan jag skaffade flickvän (5 månader sedan) så har jag haft presationsproblem. Jag kommer väldigt snabbt alltså.
Problemet uppkommer dock inte alltid utan då och då(väldigt sällan) funkar det svinbra och jag kör som jag en gång i tiden kunnat köra, alltså själv bestämma när jag ska komma mer eller mindre. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva utan undrar väll mer om någon haft samma problem och isåfall vet hur jag skulle kunna lösa det. Runka innan fuckar sjukt nog inte heller och jag får inte upp den snabbt alls efter att jag kommit så där rök det alternativet.

Uppskattar verkligen seriösa svar. Detta är något som är sjukt jobbigt så ber er verkligen skriva om ni vet något jag kan göra. Har stud 100(kukbedövande) men orkar inte ta detta preperat.
Föregående tråd
Nästa tråd

5 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 5 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..