Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Datorn fryser?

Postat av KungKorreN den 11 September 2011, 10:17
4 kommentarer · 348 träffar
Tjaa! Sitter och lanar med polare, då plötsligt min dator dampar ihop och fryser sig lite då och då. När den har fryst måste jag starta om den, och hoppas att det funkar.
Den har nyss varit inne på reperation, då de fixade grafikkortet mm. Och de skulle åtgärda detta fel, men icke.

Så, eftersom de inte verkar kunna fixa det, så hade jag tänkt vända mig till er. Vad gör man? Ibland fryser den vid startskärmen, och då måste jag också starta om den. Detta är otroligt störigt, då det förstör allt.

Det står följande på en av startskärmarna :

Windows kunde inte startas. Det kan bero på ändringar i maskinvaran eller nuvarande program som är installerade. Om detta är första gången denna ruta kommer upp, var god starta om datorn och fortsätt som vanligt.

Jag har gått igenom hela datorn med olika antivirusprogram, rensat den på all onödig skräp etc. Som det ser ut nu har jag bara LoL, WoW, Msn, Itunes och spotify. Det är ungefär de program jag har. Datorn är relativt ny, ca 1 år i skrivande stund. Tycker att den bör klara av detta, utan att frysa.

Tack för mig! Mvh KorreN

Disk ; 1 år gammal dator = gammalt?!

Vad skulle kunna funka?

5 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

4 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 4 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..