Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Moviemaker..

Postat av McQuier den 10 September 2011, 22:20
8 kommentarer · 227 träffar
Tja, filmade idag när jag och en kompis körde cross, så tänkte jag att jag skulle klippa ihop det med lite text osv i windows live moviemaker. Det blev helt okej och jag blev nöjd med den. En helt vanlig video som man kan titta på utan massa effekter etc.

Men när jag skulle ladda upp den på Youtube sparades den i något konstigt jävla format. Typ wlmp. Och det gick inte att lägga upp på youtube och inte på facebook. Försökte göra om den till wmv i en videoconverter men den kunde inte öppna klippet.

Försökte skicka till en vän men han kunde bara öppna den i moviemaker men kunde inte kolla på den.

Så behöver lite hjälp om hur man kan göra för att kunna lägga upp den på youtube och överhuvudtaget titta på den i mediaplayer t ex.

Tack på förhand

EDIT; Nu funkar den! Dålig redigering och efterblivna grappar :D Sorry för svarta kanter :)
Föregående tråd
Nästa tråd

8 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 8 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..