Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

dator stängs av..

Postat av Shuuu den 10 September 2011, 13:18
6 kommentarer · 215 träffar
satt och formaterade om datorn.. startade datorn och började uppdatera. först märkte jag att när jag tryckte på starta om så stängdes datorn istället av. förut har det varit så att när jag trycker på stäng av så startar datorn om istället vilket har varit ett jobbigt problem när man ska gå och sova sen.

för ett tag sen började datorn stänga av sig själv men det löste jag genom att upptäcka att datorn håller sig på om jag lägger den på sidan (?) sedan tryckte jag in alla sladdar ordentligt inne i datorn och dammsög oh kunde sätta upp den igen.

som sagt så formaterade jag nyss och nu hinner inte ens datorn vara på tills skärmen sätts på.. utan stängs av innan. vad kan det vara för fel? hur får jag igång datorn igen? någon som vet vad det kan vara för problem? tacksam för svar

någon som kan hjälpa?
Föregående tråd
Nästa tråd

6 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 6 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..