Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Jag är asförbannad

Postat av Qu3 den 8 September 2011, 23:03
24 kommentarer · 316 träffar
Idag är jag riktigt jävla råarg börja med tjaffs över vårat lilla festevenmang i helgen visa sig att vi inte har stolar nog till alla som ska komma o äta kräftor o supa ner sig. FÖreslog att vi skulle fixa de snabbt o enkelt genom o låna äckelklappstolar av folk men de va tydligen fel o dom IDIOTERNA jag bor med tycker de ska va finare och att vi ska fixa mkt fina porsliner och bög glas och bestick o skit så dom kan ju fara åt helvete. Det är på lördag hur fan ska dom hinna de hade dom tänkt aja ja skiter i. Så när jag kommer hem, vänta ska göra ett par radhoppningarhär så de inte blir jobbigt o läsa

så när ja kommer hem så ska jag tvätta mina äckelbögkalsonger för jag har bara 2 par kvar då har nån idiotnegerjävel strykit över mitt efternamn i bokningslistan och börjat tvätta sina homosaker så jag står där o e asarg o hungrig o vill dö o vet inte va ja ska göra så då tänker jag att okej fuck allt vi behöver ett bord till på lördag också. Går in på blocket o hittar ett fanskap som donerar bort sitt asfula köksbord i solna så vi ringer henne o frågar om hon har de kvar o får adressen o tänker att shit vi åker dit o tar de senare.

Kastar kärringfans tvätt åt helvete efter en halvtimme orkar inte. Tvättar mitt, åker till föräldrarna o lämnar bilen jag lånat för aftonen o blir upphämttad av en av mina miljoner roomates så vi åker till solna o ska hämta bordet.

Då blev jag fett tänd o glad för bruden i telefonen lät het som fan.

Så kommer vi dit o hon e bastant o tjock o jävlig så nu är allt bara värdelöst o tvätten är inte torr än o jag vill sova

åt för en halvtimme sen, sista takeaway från kinesfanskapen en bit bort lol

Aja ville skriva av mig lite har du läst allt kan du skylla dig själv nu va inte så mkt mer jag ville komma me
Föregående tråd
Nästa tråd

24 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 24 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..