Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Så skolless..

Postat av Firreboi den 8 September 2011, 17:08
38 kommentarer · 380 träffar
Hejsan! Flyttade till Sundsvall innan sommarens slut för att börja plugga folkhögskola här och det visade sig vara lite utav en flopp!
Hade intalat mig själv att ta tag i kragen och köra på, inget som har gått så lysande måste jag säga. Försovit mig minst 2 gånger i veckan sen skolstarten och varit hemma pga att jag inte orkat med.
Min klass är helt katastrofal, fylld med massa lortiga vuxenfjortisar och folk med sociala problem.

Jag vill hitta den där "skolbalansen" som gör att jag trivs bra med studierna. Jag gör det här endast för min egen skull, så folket ska inte ha så stort inflytande på mig egentligen. Kan också tillägga att min sömncirkel är ganska kass, hur fixar man fram den? Jag är inget sånt där drägg som har problem med skolan, snarare tvärt om. Jag extremt smart och skulle kunna håva in högsta betyg i allt..... om jag bara hade motivationen.

HELP plox!1
Föregående tråd
Nästa tråd

38 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 38 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..