Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Dead island(disk om. Dagens spel)

Postat av syltpasta den 8 September 2011, 13:17
28 kommentarer · 158 träffar
Hej, nu ska jag först berätta ifrån eget perspektiv och självklart kommer
inte alla hålla med mig med det jag säger,
men som sagt igår släpptes Dead island och spelet hade sjukt mycket hype över sig så jag drogs självklart med i strömmen. Skulle tydligen visa sig att spelet inte alls är noggrant gjort, som tex

i början av spelet så såg det faktiskt väldigt bra ut!

Kom ut ifrån en liten hydda och whips jag såg min första glitch,
varför ska det inte finnas ett välgjort spel 2011?

Varför måste alla speltillverkare SLÄNGA ut spel i marknaden som inte är fullgjorda? Visserligen var det bara en glitch så man kunde se igenom en växt och igenom hela banan på baksidan av den, men seriöst,
detta är nästintill de första du ser i spelet och de kan inte ens beta testarna sett?

Det är inte direkt att jag kröp omkring i 2timmar och letade glitcher det var så jävla obvious!

Jag tänkte först,
aja sure jag ger dem den! Det är lugnt liksom,
alla kan göra misstag!

Jag spelar kanske 3timmar, går in i ett hus kommer ut på baksidan av huset tittar ner mot ett staket som ligger bredvid en låda SOM OFTAST HAR VÄRDEFULLA SAKER I SIG!!!!

som sagt, om det nu är så att man faktiskt som utvecklare/designer bygger ett hus och lägger ut en låda så brukar man väl oftast ta och titta till rummet innan man bygger vidare?

I alla fall så kunde man återigen se ut undervärlden som förra glitchen.

Då började jag bli fundersam om detta är ett skitspel som
Blackops, Breach, Sniper:ghost warrior osv!

Varför har ett spel som detta sån JÄVLA hype när det klart och tydligt kunde blivit så JÄVLA mycket bättre!

Ja, jag tycker att glitcher som dessa är något som utvecklare BORDE beta testat och tagit bort, det kan fan inte ta mer än 10minuter som designer och ändra en texture på baksidan av ett jävla träd eller dylikt!
Fyskäms, och de värsta av allt är att detta spel är inte ensamt om att stinka, det kommer ton av spel ut i marknaden nästintill varje månad som är lika buggiga som detta.
Var tog spelen vägen som faktiskt kunde spelas i flera timmar INNAN man fann massor med buggar?

Tar bara half-life som ett exempel, visst finns det glitches som att man kan simma utanför banorna om man boostar upp sig på ett ställe.
Men då utsätter man sig själv för att FINNA en bugg, inte för att SPELA spelet på ett normalt sätt!

Tack för mig, jag kommer troligtvis uppdatera tråden när jag spelat vidare i det.

Diskussion: Tycker du också att spelens kvalité idag är sämre än förr?
Föregående tråd

28 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 28 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..