Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Snatteri

Postat av Brolk den 7 September 2011, 16:08
64 kommentarer · 566 träffar
Tjenare måste skriva av mig lite..

Allt började med att jag och min polare åker moppe till en Affär för att köpa läsk då vi kommer till affären möts vi av två små ungar ca 12-13år 160Cm långa medans vi är 16år 180-190cm långa (ville bara ge information lite, ni förstår snart)

Vi hänger hjälmarna på styrena medans dem två grabbarna går in och kollar på oss jag blev fundersam men inte min polare.. jag sade inget och bara gick in i affären med min polare.

Vi går fram till "Läsk avdelningen" och då står dem två ungarna där! i ett hörn och packar ner energy dricka i en stor väska sedan viskar de "Skynda!" lite irreterat.
Iallfall jag slår till min polare lite löst "Kolla" och vi båda kollar dem ser att vi ser det och börjar gå snabbt, då bestämmer jag mig för att gå runt dem och springa så jag hinner förra dem..

Dem möts av mig vid kassorna påväg ut jag slänger mig på dem och tar tag i tröjjorna på dem medans Två st killar från affären kommer, dem tror att jag ska slå dem.

Men medans jag håller fast dem så berättar min polare och jag vad dem har gjort, och personalen tar dem och då skriker en liten unge att han ska anmäla oss för misshandel..
personalen tacka oss osv.

Vi stack hem och nu undrar jag kan dem anmäla oss för något?

Jag putta ner dem typ och höll i dem i tröjjorna hårt för att hålla fast dem.

Gjorde jag rätt?

167 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

64 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 64 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..