1
Trasig iPhone 4
Postat av ary den 6 September 2011, 18:08
6 kommentarer · 188 träffar
Hallå folket, hoppas allt är bra med er.
Som topic lyder så har min telefon spruckit. Tappade den i marken och baksidan sprack. Hur funkar det med garanti? Jag har försökt läsa på apples hemsida och jag bläddrade och bläddrade och bläddrade, tillslut var jag inne på troligen världens största pdf-fil som beskrev hur allt fungerade på fruktansvärt många språk.
Telefonen fungerar och så, jag kan ju sätta på ett skal som skyddar baksidan från fler sprickor. Men det känns som om jag skulle tappa den en gång till så börjar delar ramla av. Vilket känns tråkigt. Sprickan stör mig alltså inte infernaliskt mycket men det är ju trevligt att ha en fin och hel telefon.
Hur som helst då, jag har beställt den från halebops hemsida, har även försökt finna garantier där. Vissa har sagt att man måste ha drulleförsäkring etc. När jag beställde den från hemsidan har jag för mig att man inte kunde kryssa i något angående försäkring. Hur fungerar det egentligen? Anledningen till att jag vänder mig till er istället för halebop är för att det är så omständigt att söka hjälp där. Det är en riktig process, så jag hoppas på svar här.
Hur gjorde ni när eran gick sönder?
Ha det bra!
Mvh
Som topic lyder så har min telefon spruckit. Tappade den i marken och baksidan sprack. Hur funkar det med garanti? Jag har försökt läsa på apples hemsida och jag bläddrade och bläddrade och bläddrade, tillslut var jag inne på troligen världens största pdf-fil som beskrev hur allt fungerade på fruktansvärt många språk.
Telefonen fungerar och så, jag kan ju sätta på ett skal som skyddar baksidan från fler sprickor. Men det känns som om jag skulle tappa den en gång till så börjar delar ramla av. Vilket känns tråkigt. Sprickan stör mig alltså inte infernaliskt mycket men det är ju trevligt att ha en fin och hel telefon.
Hur som helst då, jag har beställt den från halebops hemsida, har även försökt finna garantier där. Vissa har sagt att man måste ha drulleförsäkring etc. När jag beställde den från hemsidan har jag för mig att man inte kunde kryssa i något angående försäkring. Hur fungerar det egentligen? Anledningen till att jag vänder mig till er istället för halebop är för att det är så omständigt att söka hjälp där. Det är en riktig process, så jag hoppas på svar här.
Hur gjorde ni när eran gick sönder?
Ha det bra!
Mvh





