Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Vad gör jag?

Postat av Skruttmorfar den 6 September 2011, 15:27
9 kommentarer · 262 träffar
Vet att det här är fel forum för sånt här men måste fan ha en objwktiv åsikt.

Jag och min flickvän har varit tillsammans i 4 år. Vi har precis flyttat ihop, några dagar sen. Tycker att de e extremt skönt att äntligen ha ett eget ställe. Problemet är att känslorna är helt döda, ja har varit en fitta i relationen jävligt länge men även hon har betett sig som skit.

Känner att ja inte ens orkar höra henne prata längre. Allt hon säger irriterar mig.. speciellt nu när jag ber om utrymme o hon fortsätter vara lika jobbig. T.ex idag drog jag från jobbet lite tidigare pga feber, ist för att be mig krya på mig osv frågar hon när vi ska fixa klart i lägwnheten.

Vet bara ej hur jag ska göra me allt. Lägenheten är min men kan ej tänka mig att slänga ut henne. Inte värt samvetet å andra sidan orkar ja ej flytta hem igen. Tror ni de går att bara vara vänner o bo ihop eller ska ja ta mitt pick o pack o dra dirr?

Vet verkligen ej vad jag ska göra o psyket är kört i botten!
Plz fb hjälp. ps. skrivet på luren, sry för ev stavfel etc

9 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 9 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..