JAg köpte en ny dator igår och idag när jag försöker starta den så står det: cannot find disk parameters, och kan tillägga att jag endast har EN kabel till hårddisken.
Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
bra guide aeonh! Men när man ska maska himlen skulle jag rekomendera "chorma keyer" eller vad det heter (eftersom det är så jobbigt med att sätta ~200keyframes ^^)
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
#3 aa det var det förta jag lärde mig i vegas. Fenom lärde mig :)
#10 tackar.
#11 visste väl att nån kunde ha nytta av guiden.
Guide om hur man använder keyframes finns på Chillside.org :)
ONT: Mycket fin guide, bra om man vill komma igång med maskningar.
Fortsätt, bra jobbat! ;)
Annars skit bra skrivet så att tilloch med jag förstog det