Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Tatuering över bröstet

Postat av decesare den 6 September 2011, 04:41
58 kommentarer · 2 832 träffar
Hej Fragbite!

Jag ska iväg och tatuera mig om tre timmar och tänkte höra med er om ni gillar vad jag hade tänkt mig, mest för att se vad andra tycker liksom.

Jag har lite olika ideér, men det det lutar åt mest är aningen "Poetry of life through the music" eller den svenska versionen "Livets poesi genom musiken". Anledningen till val av text är att jag alltid har hållt på med musik i någon form och jag är enormt musikintresserad, både att skapa och lyssna.

Nu vet jag att det kommer bli många kommentarer som "Fyfan vad fult" och liknande, så det undanbedes, tack.

Vad tycker ni om texterna, vad kan ändras och har ni själv seriösa tips på vad jag kan skriva?

Tack på förhand, Mvh Decesare.

EDIT: Jag bokade om tiden till nästa vecka för att vara 100% säker. För att klargöra lite, jag är säker på vad jag vill ha tatuerat, men jag vet inte hur jag ska formulera det.

Sen tror jag att en del av er har missuppfattat vad jag ska ha den. Jag ska inte ha den på ena bröstmuskeln, utan den ska gå typ från axel till axel.

Tack så mycket för alla kommentarer, ska fundera på detta nu. Ni får gärna komma med fler tips på ändringar och förslag.

Tatueringar?

60 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

58 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 58 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..