Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Klagomål/Kamp om rättvisa

Postat av Jultomten630 den 5 September 2011, 20:35
1 kommentarer · 319 träffar
Hejsan!
Nu är det så att igår startade jag en tråd som hette "Det ryktas tråden!". Den blev borttagen!? Vad är detta? Här startar jag en tråd som kan underhålla folk och leva i evighet... och vad händer? Jo, den blir borttagen! Fy säger jag bara! Hur kan folk vara såhär respektlösa? Jag hade ett gott syfte med den tråden, sett såna trådar på andra forum som levt väldigt länge med extremt många läsningar och inlägg. Men här på fragbite får den inte finnas. Och vettig diskussion gav den ju. Rykten! Det är ju det som är 50% av allt man pratar om nuförtiden i det verkliga livet och på nätet.
Tycker att detta är väldigt respektlöst, man borde ju iallafall få en förklaring till varför den blivit borttagen? Men den bara blev det? Hur kan man utsättas för sånt här. Det är inte mänskligt. Den som tog bort tråden borde verkligen skämmas. Vill ha ett uttalande så fort som möjligt varför detta hände! Gärna i denna tråd men privat meddelande funkar också. Tycker att jag förtjänar det. Jag är väldigt besviken över att sånt här kan hända! Det där förstörde underhållning för många här på fragbite! Har ni verkligen inget annat att göra än att förstöra trådar? Ska ha en förklaring väldigt fort om ni ska bli förlåtna, och förlåtelse är viktigt. Utan det så klarar man sig inte. Detta är inte rättvist!

Hoppas att ni tar er tid att läsa detta, vill gärna få flera folk med mig så skriv gärna i denna tråd när ni läser och joina min
kamp om rättvisa! Inte konstigt att livet är orättvist när sånahär saker förekommer...

Hoppas att så många som möjligt läste och lyssnar och kommenterar!

Tydligen måste man ha en diskussion för att det ska finnas kvar!?
Diskussion: Har du nån gång fått en bra tråd borttagen och blivit arg över det?

Tack för mig! Mvh jultomten630.

Farligt när trådar blir borttagna?

5 personer har röstat

1 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 1 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..