Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Mår riktigt jävla dåligt

Postat av krokenlol den 5 September 2011, 12:19
20 kommentarer · 280 träffar
Hej, har mått riktigt dåligt senaste halvåret... så om ni inte vill svara så skriv inget onödigt..

Känt mig helt konstig ett bra tag nu, känns som jag är frånvarande i huvudet hela tiden.

Omvärlden är helt snurrig, jag är typ yr när jag går, så när jag bara går... huvudet hänger inte med, den är någon annanstans, det känns som jag nästan drömmer hela tiden

Har fått åka ambulans för jag började vingla och fick panik, så ringde och då kom dom, åkte till sjukhuset och tog blodprov, ekg och blodtryck, inget va fel alls... sen har jag kollat upp synen, den har blivit bättre!

Va nyligen hos doktorn och sa hur jag kände, har frågade om

jag har kompisar, ja det har jag

om jag röker, nej

dricker du? inte gjort det på hela sommaren eftersom har inte haft någon som helst lust, känns ju fan som jag är full hela tiden så behöver inte dricka något!

det lutar åt ångest, men jag har ingen anledning att ha det..

vet inte om det kan vara spänd nacke eller vad fan, finns 1000 saker för helvette. Får för mig massa sjukdomar, trott att det kan vara hjärntumör men gjort tester och det va nästan omöjligt har dom sagt.

Detta är riktigt jobbigt psykiskt, glädjer mig inte åt något längre i stort sett, får ibland tårar för det är så jobbigt men vill inte visa det.

Blir lätt lättirriterad och blir helt jävla yr när jag är runt massa folk

finns det någon där ute som har känt likadant som mig? som gjort något åt det?
Föregående tråd
Nästa tråd

20 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 20 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..