Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Problem med datorn

Postat av LippanXtur den 4 September 2011, 21:29
5 kommentarer · 251 träffar
Hej Fragbite!

Har ett stort problem med min dator som jag hoppas få hjälp med här!

Det hela började med att jag tankade filmen "Hur många lingon finns i skogen" från tankafetast.com, när filmen var klar märkte jag ingenting annorlunda. Några timmar senare när jag startade upp ett game League of Legends så började allt. Hade 2-3 fps hela tiden och allting laggade väldigt kraftigt. Sedan dess har i princip allting gått väldigt segt för min dator. Ingame på Cs har jag normal ping, dvs 8-9 men grovt lagg. Facebook, MSN, Cs, tillochmed Spotify är trögt att starta upp. Har en HP pavillion dator med Microsoft Security som virusskydd. Försökte idag "blåsa" / formatera om datorn men då jag inte visste hur man gjorde så misslyckades jag. F12 vid start -> meny, men inga alternativ som sa formatering eller liknande.

Någon snäll själ som är villig att hjälpa mig, alternativt som vet vad problemet är/ har haft liknande problem?

Mvh
Föregående tråd
Nästa tråd

5 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 5 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..