Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Ostsås, kuken luktar

Postat av roba den 30 Augusti 2011, 23:45
25 kommentarer · 762 träffar
Hej, jag har märkt en oerhört konstig sak med både min kost, och mitt kön. Då innehållet i denna tråden kommer att kunna relateras till varandra. Tror jag.

So on. I alla fall så brukar jag äta Pasta/spaghetti med ostsås. Ni vet, kelda ostsås ( http://3.bp.blogspot.com/_bhgo QtGZ3BA/SsSBVHhQgDI/AAAAAAAAAY E/ObQq2kqg75s/s320/simply+chee se.jpg ).
Äter den oftast efter träning då jag har duschat och gjort mig ren i alla regioner.
Jag kommer då hem, lagar min mat, äter den. Sen efter, låt oss säga 2-3 timmar så börjar det klia under min förhud. På mitt ollon, precis vid ollon-strängen.

Då drar jag bak förhuden och det är blött och kladdigt och det kliar, då under förhuden. Och lukten som sprider sig ganska snabbt i mitt rum kan relateras till Ostsås. Vilket känns ganska oroande. Jag vet inte om jag är allergisk mot denna produkt, och om jag nu var det, skulle det påverka mitt kön och dess hygien?

Då detta känns väldigt, väldigt konstigt så vänder jag mig då till internet, självklart fragbite, innan jag vänder mig till någon annan. Kan ni förklara denna underliga händelse som händer med min kropp?
Vi kan utesluta puberteten, har redan varit där, och är redan ute ur den.
Är 20 år förövrigt.

25 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 25 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..