×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Tattoo info?

Postat av Itachi Uchiha den 28 Augusti 2011, 20:54
12 kommentarer · 111 träffar
Tjenare allihopa, har själv letat i cirka 10min om något som jag fått intresse utav. De jag tänkt på är en tattoo på överdelen utav höger arm.


Lite i områden på överdelen utav där denna tattoo börjar. http://www.corren.se/img/2009/ 1/1/4609799.jpg


Jag hittade bilden på google och har ingenting med mig eller någon jag känner att göra, så om ni tkr den där är ful skiter jag fullständigt i.


Jag tänker inte heller ha en likadan tatuering, utan en text. Texten ska vara tillägnad min morfar som jag evigt saknar som gick bort förra året. (Som även skulle fyllt 66 år idag...)


Iaf, skulle vara nice om ni kunde gissa på _ungefär_ vart ett pris på en text skulle hamna. Har inte riktigt bestämt ungefär vad de ska stå, men blir väll en 12-14 ord med inte så himla stor text.


Skulle vara nice om ni kunde länka några finare skrivstilar som kanske min text kan vara utav?
Föregående tråd
Nästa tråd

12 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 12 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..