Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

APB - bra eller anus?

Postat av Moopheus den 12 Mars 2005, 21:35
96 kommentarer · 237 träffar
Nu har man räknat alla otaliga trådar om att APB suger, bryter mot lagar, bla bla bla.
Nu ska jag yttra mig i detta. Jag tycker att APB gör rätt som försöker stoppa piratkopiering, och visst, de må ha bryska metoder, men samarbetar inte dom med polisen? Piratkopiering är omoraliskt, tänk er artister som försörjer säg på att sälja musik? De kanske inte blir fattiga, men j*vlar att dom förlorar pengar på den globala gratismarknaden. Tänk er att ni är en artist/speldesigner etc, ni har jobbat hemligt med ett projekt länge och svårt, spillt svett och blod och möjligtvis några tårar, ni ger ett såkallat prov på eran produkt till låt säga en journalist som ska recenscera den innan release som _råkar_ sälja den till en person som inte kunde vänta ett par veckor innan produkten kommer ut i butik. Personen lyssnar/spelar, tycker att det rockar, eller suger, men lägger ut den på nätet vilket som, och voila : minskat antal konsumenter. Visst kan jag hålla med till viss del att priserna på spel och musik kan vara löjligt dyrt, men om inte folk köpte dem, skulle vi inte kunna få mer, inte sant? Jag tycker alltså att APB är bra, inte anus. Share your thoughts.

Peace.
Föregående tråd
Nästa tråd

96 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 96 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..