Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

MSN låst ** [-HJÄLP-]

Postat av eML_ den 28 Augusti 2011, 11:07
5 kommentarer · 336 träffar
har riktigt mycket problem, och känner nästan att jag skulle kunna ge den som hjälper mig ge några hundra lappar =)

har ungefär 3-4msner, apropå alla spel man har spelat genom itenden osv,, och alla är låsta, och till frågan nu hur man "får tillbaka sin msn"

Hade strul med steam, så jag avinstallerade steam och insteallerade om det igen, och har ju då "steam guard" på mina STEAM accs, så när man loggar in från en annan dator så måste man ange en KOD som skickas till sin msn..
och det var precis detta jag som hände. När jag hade installerat om steam så fick jag lov att ange KODEN som skickades till min email.. men som sagt så är mina "hotmail konton låsta"

och nu till frågan, kan någon av er hjälpa mig? som kanske har stött på samma problem? att kunna få tillbaka sin msn, så man kan nå sin KOD och sånt.. har även linkad wow konto och massa andra spel till msn,,

Bjuder på ett ANTAL stavfel :)
hjälp skulle vara till sjukt stor nytta och tacksam!

5 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 5 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..