Vad kallar ni det här för?
http://www.youtube.com/watch?v =-Aid2Ow5Gws
Nerslagen, även om målvakten inte gjorde det medvetet så får han ett kraftigt slag i ansiktet faller från hög höjd okontrollerat och slår i huvudet kraftigt i marken. Därav nerslagen? Även om det var en olyckshändelse så blev han nerslagen imo. Diskutera fritt.
Drogba* på rubrik
Däremot en skaplig faceplant!
OnT:
Klockren knockning, han faller ju handlöst ner till marken. Olyckshändelse, båda satsade på bollen!
Drogba går 100% på boll för att göra mål och målvakten går 100% på boll för att få bort bollen.
There.
Edit: Båda istället för borde*
Olyckshändelse, målvakten försöker boxa ut bollen men Drogba kommer i en ganska hög fart och siktar också mot bollen..
http://www.youtube.com/watch?v =2qRtx8vHf5s&feature=related
0:40 in i klippet, där blir han nerslagen.
Ont, nej
Och jag håller på Chelsea, så om någon bör vara partisk är det väl jag :P
Jag orkar inte, du verkar vara så jävla trångsynt och tro du har rätt, men kan inte ens använda rätt ord för att beskriva en händelse.
Låter mina trogna fragbite-vänner hitta rätt ord då jag inte har ord för dig som kan beskriva det.
edit: Touché
edit:skrattade igen, du vägrar verkligen ha fel ^_^
NED_SLAGEN, mibz ditt kioskmongo, TYST.
Skrivet med min Android-mobil
#59 sant
#63 Gangsta.
Tror du någon kommentator säger det på det sättet?
btw: k?
"Nerslagen"
Men också en olyckshändelse.
"#65 Ja, varför inte? Vad säger du då?"
Orkar fan inte diskutera detta, hopeless.. BAI
Btw, du kan ju kolla på de flesta artiklar och se vad de kallar denna incidenten :)
"Efter olyckan"
OT: shit happens båda satsar på bollen och drogba blir knockad, han vet vad han ger sig in på varje gång han går upp i en duell med målvakten så det där var bara en olyckshändelse no more no less.
Men dom flesta tror ju på fragbite att man får stryk/spö om ni slår en kille och han går där ifrån bara utan att ge tillbaka, ett tips till er att om ni slår en kille och han tar emot det och inte gör något tillbaka bevisar att han är mer man än er och ni borde respektera honom. Det bevisar inte att han är feg och rädd. Han kan säkert spöa skiten ur en för det, men det finns anledningar.