Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Bloodline Champions

Postat av LanoX den 25 Augusti 2011, 17:47
214 kommentarer · 571 träffar
Hej jag lirar många olika spel, fast atm lirar jag BLC (BloodLineChampions), men det är så nåra som lirar det. Tycker att ni ska ge det en chans. Grymt PvP spel, föreslår det till alla som gillar WoW arena. Matchmaking är sådär atm men det är för att det inte är många online.

Spelet liknar LoL hur mycket som helst men ett game tar ca 5 min.

EDIT:
Spelet är 99% skill eftersom att hur du än gör så är alla heroes lika bra, från början till slut!

OBS! Lira med en kompis, annars tröttnar du riktigt snabbt!

Kommentarer om spelet? Go^^

http://www.bloodlinechampions. com /

EDIT: Om någon vill ha hjälp/teams/clans så är det mig ni kan skriva till ingame, adda mig gärna (SundbergarN)! Jag har spelat spelet i över 1½ år nu och jag gillar spelet mer än någonsin, problemet är att det är en så låg playerbase. Jag har därför startat en klan (Fragbite Represent [FRt]) där ni kan hitta svenska spelare som ni kan relatera er till. Skriv till mig för invite.

Bumpa tråden lite grann, prata med varandra om tips och tricks och skriv gärna vad ni heter så man kan kontakta er ingame. Tappa inte modet för att det går dåligt, kom ihåg att spelet inte är gjort för solo matchmaking och kommer aldrig bli det. God fortsättning!

Vad föredrar du?

283 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

214 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 214 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..