Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Tjejer som gymmar!

Postat av GabriellexD den 24 Augusti 2011, 18:59
96 kommentarer · 1 888 träffar
Jag är tjej och ska börja gymma. Vill träna mina armar+ben för att få lite muskler, inget som ska synas jätte mycket, tjejer med stora muskler är inte snyggt imo och det är inget jag vill ha. Sedan vill jag träna magen så den blir lite mer fast bara.

Ska även börja gymma för att jag inte går på någon sport och jag vill inte bara umgås med polare och hänga vid datorn på min fritid. Så att gymma är inget jag ska göra bara för att träna upp mig, utan att hålla igång också.

Jag måste börja äta mer ordentligt hoppar oftast över måltider, händer varje dag. Måste bli en ändring på det!

Någon som har lust att göra "schema" eller något dylikt. Kan även träna vilken dag som helst om det nu är till någon nytta.

Tänkte göra en edit nu då. Nu undrar jag då vad man ska äta innan samt efter man tränat?

Seriösa svar tack! :)

Tjejer med muskler snyggt?

334 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

96 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 96 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..