Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

skaffa längre frisyr (seriös hjälp)

Postat av generation den 23 Augusti 2011, 22:24
24 kommentarer · 410 träffar
tja alla, jag har alltid kört halv kort frisyr och haft lugget uppe likt heaton (kommer inte på någon "kändis" som haft så)

eller helt "spikes" att allt är uppe =)

blivit mer å mer sugen på att prova en lång frisyr (eller längre) men mitt problem är vägen till den "långa" frisyren.

tänkt något som Ty Pennington eller någon "strand ruffs" liknande style

http://blogg.yourlife.nu/josep hine-genetay/files/2011/04/bra d-pitt_40941370.jpg (Kolla håret bara)

men låter jag mitt hår BARA växa så kommer de bli pottfrissa å se ut som justin biebers farsa eller något :P

som liten hade jag lockigt hår och har två st lockar kvar som kommer i nacken på mig :P och detta blir ett måste att klippa av :)

andra problemet är att de är så "stelt" så går inte fixa om de är längre (testat många WAX/Gel/spray etc) och låter man det vara så är det fult automatiskt och jag ser ut som en liten pojke...

Så jag frågar tips hur ska man klippa sig för att inte se ut justin bieber men ändå få de långt? :)

enda jag kan tänka mig är att tunna ut det / platta det och fixa till det just pga de är så tjockt och stelt :P

har jag långt utan att gjort något ser de fult ut, går inte fixa blir bara fulare :P

tacksam för seriös hjälp! :D

edit: #4 sorry, men åt de håller fast längre... de är längre än vad jag har.
Föregående tråd
Nästa tråd

24 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 24 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..