Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Köpa TV

Postat av bUnkz den 22 Augusti 2011, 23:19
19 kommentarer · 359 träffar
Tjenare!

På onsdag kommer lönen och tänkte då köpa en TV att ha på rummet för att kolla på serier och filmer via en extern hårddisk.

Har kollat runt lite och sett att olika modeller inte kan spela upp vissa format. Så därför behöver jag en som kan spela upp Xvid och Divx. Tänkte lägga ut ca 4000 på TVn. Vill gärna ha tips på olika modeller. Ska också köpa en extern hårddisk på 500gig att lägga över alla serier och filmer på och undrar ifall det bara är att plugga in hårddisken i TVn eller ifall man behöver speciella modeller eller andra saker?

En TV jag har kollat på är: http://www.siba.se/Products/Pr oduct.aspx?id=6530638

Tror ni den kan funka? Det står inte att den stödjer Xvid men jag läste på ett forum att dem TV apparaterna som kan spela upp Divx också kan spela upp Xvid. Stämmer det?

Tar som sagt gärna emot tips på andra modeller!
Föregående tråd
Nästa tråd

19 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar