Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Dröm..

Postat av xXxoRakzzz99xXx den 22 Augusti 2011, 11:19
11 kommentarer · 294 träffar
Hej jag hade en jätte konstig dröm inatt.

Jag drömde att jag var på skolgården och där flaggan brukar stå var det massa sittplatser och så började snurra.jag sprang dit jag han ta tag i en stol den snurra.sen såg man mej o alla andra på dom här stolarna asså som man var uppe i himlen och tittade ner sen rassade detta och alla dog (tror jag?)

Sen var jag plötsligt som i nåt grått rum så var det nästen som jag var i en dator. jag hörde nån gammal man prata om att jag kunde se alla min minen i en kamera sen kom den framför ögonen. Jag tittade in lite.Sen var jag plötsligt i ett sovrum där kunde jag ringa till min mamma och hon svarade hon lätt helt noramlt kanske lite irritirande och stressad.

Jag sa till henne att det inte fanns någon Gud hon sa väll bara "Okej" .Jag la mej sängen (I det här konstiga rumet) och började gråta.Jag visste inte vad jag skulle göra och jag bad till gud att nån skulle rädda mej(fast jag var så säker på att han inte fanns)

Sen plösligt var jag på ica där jag bor men ingen kunde se eller höra mej.Sen såg jag en man med fisk dräkt en sån som fiskare brukar ha en sån där blå med hat eller hur dom nu ser ut.Han hade brunt långt hår och långt skägg och så var det nån jämte honom (påminde mej om smithers på simpsons lite)

Han gick fram till mej och började prata sen gick jag gick rätt in i en gamma man då förstod jag hade jag hade börjat leva jag blev så glad målen på himlen försvan och det blev soligt jag sprang o sprang sen träffade jag nåra jag kände jag skulle precis säg hej.

Och då vaknade jag upp i min och allt var som vanligt.Jag har inte trott på gud dom senaste åren började la när jag var 11 12 år. Men nu vet jag inte vad jag ska tro

Många stavfel som jag bjuder på

Disk: Konstig dröm eller tecken från Gud ?
Föregående tråd
Nästa tråd

11 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 11 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..