Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Er syn på värmland?

Postat av ary den 21 Augusti 2011, 14:38
20 kommentarer · 203 träffar
Hallå folket! Hoppas allt är bra med er.

Jag har en liten ovanlig fråga som jag skulle vilja ha svar på. Den lyder alltså: Hur ser du på Värmland? Eller när en person är från Värmland? Jag känner på mig att många tror det är bönder som går upp kl 04.00 för att mjölka kossor och köra traktor. Men är det verkligen så alla tror och tänker?

Jag startar inte tråden för att kasta skit på någon, man får givetvis tro vad man vill, jag är bara nyfiken på att få höra vad alla tror och tänker om oss.

Jag funderar även på att flytta från Värmland till Stockholm, så det blir ju lite skillnad där. Så om du är från Stockholm är det lite extra intressant att få veta vad du tror, inte för att jag kommer låta bli att flytta om nu alla skulle hata oss/mig. Haha :) Så vad är din syn?

Om denna tråden inte uppfyller kraven till en vettig diskussion lägger jag till frågan: Vilket är Sveriges finaste landskap?

Ha de gott!
Mvh
Föregående tråd
Nästa tråd

20 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 20 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..