Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hur är ditt liv?

Postat av kojs den 19 Augusti 2011, 01:57
35 kommentarer · 239 träffar
Tjenare alla gubbar, evt någon tjej? Men i alla fall, kanske inte är så grymt och seriöst att lägga upp en tråd på FB som handlar om livet "typ", känns ju lite halvbra..? men men..

Grabben med ett stort C bor i en förort i Stockholm, är då 20 år och har varit med om tragiska saker genom hela min barndom och ungdom. Har varit helt förstörd i alla dessa år och har under ca 4 år haft en flickvän som har hjälpt mig att vända på livet en hel del, då hon har hjälpt mig väldigt mycket, stöttat mig och funnits där för mig.

Tragedierna lämnar väl en aldrig helt, men dom är bättre nu, men fortfarande väldigt påträngade (kom inte på något bättre ord).
Sitter här en halvtråkig natt klockan 02 och bara vill skriva ut mig. Självklart vet jag att jag inte är den enda här som tycker att livet suger då och då, tror heller inte att någon vill dela med sig av vad dom har varit med om, men vore intressant att se här på FB om det finns folk som varit i min "sits" eller liknande och kanske känner likadant som mig eller kanske har någon annan synpunkt på det hela.

ps! som sagt väldigt opassande sida att lämna en sådan tråd kanske, då jag tror folk tar en halvt oseriöst.

Tack på förhand! MvH kojjan
Föregående tråd
Nästa tråd

35 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 35 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..