Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Motivera varför mobiler är så bra !

Postat av willow1 den 18 Augusti 2011, 21:16
12 kommentarer · 374 träffar
Tja fragbite !

Jag ska hålla ett föredrag i skolan om mobiltelefoner, jag ska prata för mobiler och därmed komma på en massa positiva saker.

Jag har en del saker som att t ex kan man använda telefonen som väckarklocka, man kan ha ficklampa i telefonen, man kan även gå in på facebook och läsa dom senaste nyheterna samt ha kontakt med vänner och familj 24/7 genom sms och att ringa.

Det är bara väldigt enkla saker som det där, däremot ska jag prata i 10 minuter MINST så kommer att behöva en väldigt massa saker och argument till varför telefoner är så himla bra.
Det är nämligen som så att en annan i klassen har fått uppdraget att tala MOT mobiltelefoner, så ni förstår vilken typ av argument jag behöver :)

Är det någon av er som känner att ni har något smart att tillägga ? Hade uppskattat det något enormt!
Tackar så mycket
Föregående tråd
Nästa tråd

12 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 12 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..