Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Appar till Samsung Galaxy

Postat av oskar_da_björn den 18 Augusti 2011, 18:34
5 kommentarer · 175 träffar
Tjabba, sprungit runt hela mitt liv med skitmobiler, men nyligen fått ett jobb och det blir lite dötid då o då och då sitter alla med sina smartphones och har skitkul och jag stirrar in i väggen. Tänkte köpa en iphone men fick höra att 5an är påväg så köpte en Samsung galaxy 5 istället sålänge, är verkligen inte hemma på såna här mobiler, tog två dagar innan jag hittade var jag ställde in klockan. Hursomhelst, frågade en vän som har en liknande telefon hur fan jag tar bort alla kontakter men han sa bara att jag får ladda ner appar till allting, han är en dryg jävel så pallade inte fråga honom vart och hur osv så här kommer ni in.

Vad ska jag skaffa för appar? För tillfället har jag bara laddat ner Facebook och nåt spel vi brukar spela på jobbet. Det jag specifikt söker är enklare kontakthantering då jag inte hajjar ens hur man tar bort en och en. Och tipsa på om andra hjälpsamma appar som gör den lite mer användarvänliga. Prioriterar gratis appar :)))) tack på förhand!!!!!
Föregående tråd

5 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 5 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..