Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Spöken som ringer?

Postat av PulzeDriv3r den 17 Augusti 2011, 23:45
27 kommentarer · 6 307 träffar
Tjena, ska berätta en riktigt sjuk sak som hände min polare igår när jag hade dragit hem.

I måndes natt så bestämde vi oss för att sitta och se massa olika skräckfilmer, vi kollade dom här filmerna

Shutter (Den japanska versionen)
Stir of echoes
och någon annan japansk rulle som man inte fattade alls.

Gick och la mig på morgonen någon gång och kände mig otroligt trött, fast jag bara varit vaken i 10 timmar.

Vaknade kl halv 5 och var hos honom till kl 7, sen drog jag hem.

Direkt på msn så skrev han att han varit med om det sjukaste han någonsin har varit med om.

Han mormor hade kommit och knackat på honom kort efter jag dragit hem och frågat vad hans mobilnr är, då han har nytt nr och inte kan det utantill.

Han ber sin mormor att ringa upp det nret hon har sparat innan så han kan se ifall det är hans nya. Han stoppar in laddaren till telefonen eftersom den var död och startade den.

Direkt så ringer hans mobiltelefon och han säger till sin mormor som är i rummet brevid

''Ja, det är rätt nr!''

Varpå hon svarar:

''Va?! Jag har inte ringt inu''

Min polare svarar direkt, och allt han hör på andra sidan är ''vind och whitenoise''

Samtalet varade i 10 sekunder enligt honon och det bröts, det var alltså inte han som lade på.

Det visade sig att det var hans egna telefonnr som hade ringt upp honom, vilket vi alla vet är helt omöjligt att genomföra. Hans egna nr sparades även på ''mina mottagna''

Var även ett meddelande inspelat på hans voicemail, han kunde inte komma åt det.

Jag är själv jävligt intresserad av detta fenomen då andra historier inkluderar att det är deras egna nr som ringer upp, elr så visas det 0000-0000-0000.

Är det någon som har varit med om detta?

Försöker dom varna för något eller varför ringer dom upp? mer intressant skulle vara att veta VEM som ringer och hur i helvete dom kan koppla fram ett samtal när dom inte ens lever? :)

Mvh.
Föregående tråd
Nästa tråd

27 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 27 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..