Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Datorn?!?!?

Postat av Surge den 17 Augusti 2011, 13:38
1 kommentarer · 299 träffar
Hej hopp!
Finns det nåt smart datorsnille där ute som har någon aning om vad som händer med min dator?!
Igår så kom jag hem efter att datorn stått på. Så öppnade jag firefox och fick ett XULrunner error. Så det gick inte att starta firefox om jag inte öppnade som administratör. Daemon Tools hade slutat att fungera, det gick inte att öppna utorrent, och ytterligare ett program hade slutat att fungera. Så jag orkade inte mer och omformaterade om datorn.
Trodde allt var tillbaka som vanligt men NEJ det var det inte. XULerror från firefox fick jag fortfarande ändå om jag hade läst om problemet och fixat det enligt den forumtråden jag läste. Utorrent vägrade att starta och Vlc spelade inte upp musik (kommer upp nån .dll error). Och jag har ingen aning om vad det är för fel!!!
Det verkar ha nåt med .dll filerna o göra, så finns det någon smart person där ute som har någon aning om vad som har hänt?
Wall of text I know.
Tacksam för svar! :)

Köttbullar eller korv?

15 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

1 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 1 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..