1
Kuggade på uppkörningen! Rätt eller fel?
Postat av nordea_ den 16 Augusti 2011, 21:39
220 kommentarer · 7 453 träffar
hallå fragbite!
Hade somsagt uppkörningen imorse vid 10.30!
Allt flöt på väldigt bra, inga misstag som motorstopp osv..
Men nu till händelsen, vi skulle över ett järnvägsspår, stoppsignal kommer! Jag stannar, lägger i friläge & drar i handbromsen, pga. lätt lutning!
Det går ca 40sek-1minut innan det blir klart att köra! Vi fortsätter våran runda.
Väl när vi kommer tillbaka, så säger han direkt efter jag tagit ut nyckeln: "jag kan tyvärr inte godkänna dig, Fredrik."
Så frågade jag varför osvosv, inga fel ju!, enligt mig iallafall..
Så frågade han vad jag kunde gjort annorlunda vid järnvägen. Jag svarade att jag gjorde allt rätt, stod rätt, hade friläge i osv..
Då svarar han att jag kunde stängt av bilen, pga. tåget inte kom på typ 20sekunder..
Detta KUGGADE jag då på.
Så vad tycker ni fragbitare, RÄTT ELLER FEL?
Enligt mina ögon så är det helt sjukt & borde bara påpekas efter körningen....
För att också få lite bättre underlag på en diskussion, har ni varit med om något sjukt under eran uppkörning som gjorde att ni kuggade?
Med vänliga hälsningar kirrAt
Edit: Helvete, glömde pollen! ADMINISTRATÖR får gärna lägga till :
RÄTT ELLER FEL?
1. Rätt
2. Fel
Hade somsagt uppkörningen imorse vid 10.30!
Allt flöt på väldigt bra, inga misstag som motorstopp osv..
Men nu till händelsen, vi skulle över ett järnvägsspår, stoppsignal kommer! Jag stannar, lägger i friläge & drar i handbromsen, pga. lätt lutning!
Det går ca 40sek-1minut innan det blir klart att köra! Vi fortsätter våran runda.
Väl när vi kommer tillbaka, så säger han direkt efter jag tagit ut nyckeln: "jag kan tyvärr inte godkänna dig, Fredrik."
Så frågade jag varför osvosv, inga fel ju!, enligt mig iallafall..
Så frågade han vad jag kunde gjort annorlunda vid järnvägen. Jag svarade att jag gjorde allt rätt, stod rätt, hade friläge i osv..
Då svarar han att jag kunde stängt av bilen, pga. tåget inte kom på typ 20sekunder..
Detta KUGGADE jag då på.
Så vad tycker ni fragbitare, RÄTT ELLER FEL?
Enligt mina ögon så är det helt sjukt & borde bara påpekas efter körningen....
För att också få lite bättre underlag på en diskussion, har ni varit med om något sjukt under eran uppkörning som gjorde att ni kuggade?
Med vänliga hälsningar kirrAt
Edit: Helvete, glömde pollen! ADMINISTRATÖR får gärna lägga till :
RÄTT ELLER FEL?
1. Rätt
2. Fel