Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Polisanmäla?

Postat av m0get af kumla den 16 Augusti 2011, 15:41
36 kommentarer · 201 träffar
Tjena Fragbite

Förra veckan så var typ 5 av mina polare nere vid bäcken, en bit bort stod det ett gäng småungar mellen 8-12 år.
De hade typ gjort något med ett staket som tillhörde ett hus där.
Han som ägde huset hade då kommit ut skitarg och börjat skrika åt dom och till och med hotat dom, han hade enligt mina kompisar tagit strypgrepp på en 99a och slängt omkull en 8 åring....
Efter ett tag så gick han in i huset skitarg, polarna som då hade ställt sig utanför för att se vad som hänt hörde plötsligt något som laddades och där kom han..... med en bössa med kolsyrepatroner eller vad det nu var, han hade tydligen siktat mot dom och hotat med att skjuta och dyligt.

Hur som helst så sa jag till polarna att de skulle polisanmäla honom, men de tyckte inte det var lönt i och med att nån redan ringt polisen, så nu är det polisbevakning utanför hans hus lite då och då.

Vad tycker ni fragbite, ska polarna polisanmäla honom?
(för er som undrar vrf jag bryr mig, är för att de är mina polare och det låter så jävla sjukt :S )
Föregående tråd
Nästa tråd

36 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar