Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

tror jag har ångest

Postat av krokenlol den 16 Augusti 2011, 13:25
11 kommentarer · 67 träffar
Hej, jag har mått helt cp den senaste tiden vet inte varför... känns som allt inte händer på något sätt, känns som jag är frånvarande och det är jävligt jobbigt...
Fick till och med åka ambulans för jag höll på att svimma när jag var ute det domnade lite i ett ben sen kände jag mig helt borta, nästan som jag var full. Dom tog prover på sjukhuset och allt var bra, ekg och blodtrycket vad mer det va men det var inga problem.

Känns nästan som jag är full hela tiden, det blir ju inte bättre av att tänka på det för då blir det värre, sen går det ju inte sluta tänka på det heller..
Det är som allt rullar på fast huvudet hänger inte med, som man har varit vaken hela natten och ska gå.

Vet inte om det kan vara för jag har slappnat av senaste tiden för jag har tränat flera gånger i veckan och nu senaste tränar jag nästan aldrig, eller så behöver jag kanske glasögon?
någon som har upplevt detta? tror nästan alla har känt sig borta i huvudet ibland men inte hela tiden. tack

11 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 11 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..