Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Collage i USA

Postat av Pete Zahut den 15 Augusti 2011, 00:15
12 kommentarer · 558 träffar
Tjena fragbite!

Det är såhär att jag e lite trött på att inte ha så mycket att göra just nu, jobbar på HM(Klädaffär) Har jobbat som Elektriker lärling, lagerjobb. Jag har tröttnat lite på att jobba och vill gärna hitta på något. Tänkte ansöka till att plugga i sverige men har ingen lust med det då det lär ungefär likadant som gymnasiet fast tråkigare.

Jag har pratat en del med mina föräldrar och jag skulle gärna vilja utforska möjligheterna att plugga collage i USA möjligtvis. Jag vill inte plugga alltför seriöst men ändå en bra upplevelse som man får något utav också.

Är det möjligt att flytta till USA och börja plugga bara sådär? (Vet att det är sent nu men kanske till nästa termin/år) Pengar kommer inte va stort problem då jag har ärvt en bra summa.

Är det någon på fragbite som har pluggat i USA som jag skulle kunna prata med? Vore grymt med lite tips och vart du pluggade etc.

Diskussion: Är USA värt att åka och plugga till? Existerar det Fraternities lr vad man ska säga?

12 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar