Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Intensivkurs Falun?

Postat av Hely den 14 Augusti 2011, 19:55
0 kommentarer · 1 020 träffar
Hejsan Svejsan!

Nu är det så att jag precis fyllt 21 år och har precis kommit igång med körkortet. Eftersom jag har heltids-jobb så har jag varit tvungen att ta min semester (5 veckor) till körkortet. Flyttade hemifrån vid 19 års ålder och har mina föräldrar i en annan stad, vilket gör det svårt att köra regelbundet. Har varit hemma två veckor redan och kört ungefär 30 h, på dem veckorna och känner att jag hanterar bilen väldigt bra. Sen har jag ytteligare 3 veckor i september, med en intensivkurs bokad i Falun på 2 veckor.

Har läst lite på flashback om trafikskolan jag ska till och omdömet verkar variera väldigt mycket. Vissa tyckte att intensivkursen var helt värdelös, medan andra tyckte den var grym!

Så min fråga till er är om någon möjligtvis har erfarenhet av intensivkurser i allmänhet, eller helt enkelt har gått en intensivkurs på Falu-trafikskola och har några synpunkter, tips, osv osv?

Mvh Hely

Bjuder nog på en del stavfel

0 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 0 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..