Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Animetips, tack!

Postat av Mayan den 14 Augusti 2011, 13:41
62 kommentarer · 165 träffar
Tjenare Fragbite!! :)

Skulle behöva någon najsig Anima att följa, laddar inte ner utan tittar stream från anililinkz.com :)

** Update**

Tack för alla tipsen , har bestämt mig för att börja titta naruto, om jag inte gillar det efter dom 75:a första avsnitten eller om fighterna suger så börjar jag se Dragonball, eftersom jag läste böckerna i 6an/7an och älskade dom :)

Den enda Animen jag sett är Bleach, men eftersom det är ca 13 avsnitt kvar så behöver jag ju en ny, och gärna en som är liknande Bleach.

Ingen story om kärlek utan action, och gärna många avsnitt (100+) Men behövs inte om ni anser att en Anime är sevärd fast den bara har tex. 50 avsnitt ;)

PS. Tänkte börja följa Naruto eftersom den har många avsnitt och passar in på det jag vill ha, men gillade inte det första avsnittet så mycket, kollade inte ens klart hela. DS

Tack på förhand, bjuder på eventuella stavfel // Mayan
Föregående tråd
Nästa tråd

62 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 62 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..