Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Möblera mitt rum

Postat av BroderPeter den 13 Augusti 2011, 23:39
14 kommentarer · 131 träffar
Tjenare dags att möblera om i mitt rum då det ser ut som f*n. Sladdar överallt, aldrig någon plats osv! Så nu har jag gjort en ritning på rummet och även skrivit vad jag har att inreda med just nu. Det är enbart två bord och fyra datorer just nu, men är självklart villig att köpa in nya prylar ifall ni visar hur ni tänkt och att det får plats. Använder just nu enbart två datorer och kan tänka mig att inte möblera för de andra två ifall det känns bättre för er att möblera mitt rum då!

Jag har som sagt problem med att sladdar osv ligger ÖVERALLT i rummet (vet inte hur jag ska dra sladdarna för det ska bli snyggt). Behöver även hjälp med detta. Har markerat ut vart mitt enda el-uttag finns, har gren-uttag och förlängningssladdar i mängder så bara markera ut hur jag ska lägga de!

Alla måtten på rummet och borden står inne i .png filen!

http://data.fuskbugg.se/skalma n02/4e46edcd526a3_mittrum.png

Självklart kommer det bilder på hur rummet ser ut nu och hur resultatet blir. Lycka till och tack för hjälpen på förhand!
Föregående tråd
Nästa tråd

14 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 14 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..