Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Min talang leder till detta..

Postat av Tackars den 13 Augusti 2011, 22:31
23 kommentarer · 305 träffar
Hej, kommer inte in på min förra tråd. Tror den blev bortagen av någon anledning.

Hursomhelst så postar jag min Historia här som jag skrev i 3:an på gymnasiet.

Har alltid tyckt att jag vart bättre en övriga på att skriva på grund av min fantasi men detta blev absolut inte så som jag hade tänk mig...

Novellen ledde till en jävla massa problem och jag fick ha möten med lärare etc. Även mitt Svenska betyg blev nedsatt till IG p.g.a. denna berättelse.

Är jag så jävla värdelös på att skriva att det leder till ett IG?

Iallafall så har ni Novellen här. Diskutera gärna om det va rätt av skolan att ge mig ett sådant betyg i slutbetyget.

OBS trollar ej utan detta är sant. Kan rota fram betyg samt pappret jag skrev novellen på och posta en pic här senare.

Namn: Finkel - Spring!

Finkel slängde av sig sina batman kallsonger och hoppade in i duschen.
Nytt klinker av marinblå sten klädde golvet och väggarna var vitmålade, men det skulle inte stå ivägen för vad Finkel hade tänkt hitta på. Han skulle nämligen urinera i duschen.
Han lättade på trycket och kände genast att det började lukta kalaspuffar.
Han passade på och drog igång full värme på duschen och riktade munstycket mot golvet. Det heta vattnet träffade urinet som låg på det blanka golvet. Genast steg vattenångorna med kalaspuffs kiss och trängde igenom hans små åkersork näsborrar.
Han njöt, detta var livet. Han slet loss lite pupis och började gnaga på det. Starkt och fint tänkte han medans han svalde.

- Det räcker nu, skrek hans far.
- Räcker med vad, vrålade Finkel tillbaka.
- Fan tror du? Fick han som svar.

Det var ju uppenbart vad far menade. Han ville ju att jag skulle sluta duscha. Men Finkel spelade dum. Eller spelade? Han var ju inte så smart.
- Kom ut nu! Sista jävla varningen sen kommer jag och tar dig. Skrek far utanfor.
Finkel ville inte bli tagen så han stängde av dushen.

Ånej. Finkel hade glömt att ta med nya kallsonger och handuk in i badrummet. Han kunde ju inte ta gamla kallsonger med bajs i.
Så han slet ner gardinerna och placerade dom runt underkroppen för att dölja sin fågelkuk.
Han råkade även riva ner gardinstången och den rev upp ett stort hål på 48cm i väggen. Hans far hörde ljudet och sprang mot badrummet.

Han var stark så att slita upp en dörr av den kalibern vi hade var inga problem för honom. Han slet ut Finkel och böjde sig ner för att kolla på skadan. Finkel vart rädd och som tur va så låg det en 6 meter lång brödkavel på golvet som han penetrerade sin pappas anal med.
Pappan svimmade. Nu hade Finkel sin chans. Han kunde fly.
Men vart? Kyrkan, kanske?
Nu var det bestämt. Han skulle springa till den lokala prästen. Stevert Fager hette han och han var 78 jordsnurr.

Påväg till kyrkan stannade han för att köpa glass. Han var så hungrig. Han kollade på den feta ko-tanten som luktade spermier och sa: 3 extra kulor å strut, fort som fan sat-tant.

En strut med 3 glasskulor kostade nämligen 25kr och på en skylt stog det extra kulor 5kr så han använde sina kunskaper och räknade ut att det skulle vara billigare med extra kulor istället för vanliga.
Tanten tog illa upp av hans sätt att föra sig och frågade: "Vad är ditt problem?"
Finkel tyckte inte han hade några problem och valde att sparka tanten i magen så att hon flög elva meter in i ett hus och bröt alla ben och dog.

Nu är finkel inne i kyrkan. Det var mörkat. Stevert kom fram ur skuggan och viskade: Psst, Finkel här borta..
Finkel sprang dit. Prästen var inte sen att lägga vantarna på den lilla rädda pojken. Han drog in sina 13 fingrar in i arslet på finkel och började snurra runt han. Väl upp och ner skakade han ur finkels besparingar, plockade upp dom och sprang iväg.

Ett vrål hördes från dörröppningen. Det var pappan. Argare än någonsin. Som tur var så halkade pappan till och slog ut alla sina tänder och ögon på en träsoffa. Prästen kom fram igen och plockade upp tänder och ögon. Sen gjorde han 30 kullerbyttor och flög ut genom fönstret.

Finkel sprang iväg.
Nu verkar allt lugnt igen. Han sitter och kastar avföring från en bro. En lastbil från Schenker åker förbi. Men idag har Finkel otur. Lastbils chauffören hade glömt att stänga dörrarna på lastbilen. En vinkyl, tung som 49 stora stenar flyger åt och studsar på Finkel. Han ramlar ner mot vattnet. Fast det var inget vatten utan is så han dog.

SLUT.
Föregående tråd
Nästa tråd

23 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 23 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..