Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Fick ingen svar av 112 när ja blev jagad

Postat av filllebanan den 11 Augusti 2011, 02:16
29 kommentarer · 184 träffar
Jag och fem polare var ute och gick (hade inget att göra) som vanligt kl var runt 12 på natten. Och vi går runt i ett industriområde där det inte är direkt mycket folk...

Mitt uppe i allt så kör det förbi en bil med fem stycken utlänningar. Alla märkte hur mycket dem kollade på oss och min polare sa på skoj "vi kommer få stryk"

Helt plötsligt vänder bilen om och kör rakt emot oss och dem 5 stycken hoppade ut ur bilen och börja jaga oss. Jag och min kompis sprang ner i en sandbank vi hade lera upp till knäna och vi trodde att dem fíck tag på två av våra kompisar. Min kompis ropade att vi skulle ringa 112 så jag ringde. Efter 46 sekunder hade dem fortfarande inte svarat och jag la på eftersom våran kompis sa åt oss att vi måste därifrån.

Efter ca 10 minuter i leran så började min mobil att ringa det var en av våra kompisar som sprungit upp i skogen, han sa att dem hade stuckit därifrån, efter ett tag så hittades allihop tillslut oskadda eftersom att alla tur nog hade kommit undan.

Dessa personer som jagade oss är kända för att vara ute och leta upp folk och misshandla dem helt oprovocerat. Vad hade hänt ifall dem fått tag på en av våra kompisar eller mig själv, vi hade ju kunnat bli ihjäl pga att SOS inte svarade...

Har ni varit med om något liknande som att bli misshandlad eller jagade, eller inte fått svar eller inte fått hjälp av SOS, och finns det någon som vet ifall det är skäl nog och om det går att anmäla SOS? MVH B
Föregående tråd
Nästa tråd

29 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 29 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..