Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Fungerar denna HDMI -kabel

Postat av Oggew den 8 Augusti 2011, 12:59
14 kommentarer · 207 träffar
Hallå. Har fått lite idéer att göra om på rummet. Ska dra en hdmi sladd från tvn till datorn längre bort i rummet. Jag har köpt en billig hdmi kabel innan men är bara 5 meter. deltaco tror jag det är. Undrar om detta skulle fungera bra som jag länkar nedan.

Tv: tx-l32c2ea panasonic
Grafikkort: nvidia geforce gt 430
HDMI: http://www.teknikproffset.se/L JUD-O-BILD/Kablar/HDMI/10-mete r/Deltaco-HDMI-Kabel-vinklad-1 0-meter.htm

Kom gärna med andra förslag på kabel dvs till ett bra pris. Annars är jag ute efter denna typen då den är vinklad. Hur är kvaliteten på den.

Har ett annat problem också med min dator. Jag formaterade den igår och sen så låter jag datorn vara igång när jag drar ut eller ner och käkar men om jag inte sitter här så stängs den av utav sig själv efter kanske en timme eller dylikt. Någon typ av vilo läge. Någon kan hjälpa mig att få bort det.

Mvh Oskar

14 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 14 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..