Har aldrig varit bra på att rita i skolan, inte heller har ja varit speciellt bra på att designa på datorn.
Men idag gjorde jag mitt första försök att rita en bild på datorn, och jag blev förundrad utav resultatet.
http://teaaddict3.deviantart.c om/#/d45r80b
Vad anser ni?
Länka gärna era digitala designer ni ha gjort, kan vara vad som helst bara att börja skryta!
Diskussion: Vad anser ni om all art design som finns?
Barnet är beroende av en trygg uppväxt från båda parterna, skulle bara mamman vara den som tog hand om barnet (vem blir pappan då?) Skulle kunna tänka mig vilken konsekvens det skulle bli angående barnets tillit mot pappan och det manliga könet om barnet bara fick bli omhändertagen av mamman.
"Hur man tar hand om barn" utbildningar bör räcka väl till att barnet blir rätt omhändertagen.
Hon flyttade därefter till sin riktiga mamma och soc och annat var inblandat. Därefter ringde hennes gamla fonstermamma upp mig personligen och sa ungefär
"glöm denna flickan det är ingen ide ni pratar mer"
Fortsatte prata då och då men blev såklart jobbigt att ha ett förhållande på så långt avstånd. Hur som helst så blev det värre där vad jag fatta det som (endast hos mamman). Sista jag kommer ihåg var att vi pratade och hennes mamma kom hem och hörde att hon prata i telefon lät såhär
"Men JÄVLA SKITUNGE VAFAN HÅLLER DU PÅ MED *PIP*PIP*......"
Så vet inte riktigt den kärringen verkar vara som #12 beskriver
nuff said
Mannen ska jobba och roa sig bäst han kan. Inte vara någon dagispappa hemma!
Inb4 #0 är en AB-bot vars syfte är att generera mer intäkter genom att länka skit. (I och med att rubriken är skriven på ett okänt språk).
Pfft, gå och dö pls.
http://www.dn.se/debatt/pahitt ade-fakta-om-konsbiologi-utgor -missbruk-av-forskarroll /
Min erfarenhet säger att det inte finns någon större skillnad i lämplighet om vem som skall ta hand om barnen, dvs så länge inte mamman ammar. Barnet vänjer ju sig vid pappan på bara några dagar.
Kvinnor har ju större humörsvängningar, till exempel graviditetsdepression, pms och andra hormonproblem.