Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hjälp att få magrutor!

Postat av Låst Konto 131341515 den 5 Augusti 2011, 01:54
26 kommentarer · 325 träffar
Hejsan fragbite!

För ett par månader sen vägde jag cirka 93-94kg (16 år ). För att vara 184cm lång så klassades det som överviktigt enligt min läkare. Farligare var det också på grund av att jag är hjärtopererad för att jag hade en förträngning i hjärtat som gjorde att jag har väldigt högt blodtryck (jag tar medicin som sänker blodtrycket). Detta kunde då leda till att jag kunde få stroke om ett par år om jag fortsatte att sitta still vid datorn hela dagarna och inte röra mig ett skit. Därför så bestämde jag mig att börja springa och äta sunt. Väger nu cirka 85 kg.

I alla fall, till min poäng med hela den här tråden. Efter att jag gått ner cirka 8-9 kg så blev jag motiverad att skaffa magrutor. Är ganska muskulös och så vitt jag vet så väger ju muskler mer än fett, bara så att ni får en helhetsbild av saken. i alla fall, jag har börjat göra situps och armhävningar varje kväll och morgon.

Mina frågor är då följande. Vad kan jag göra för fler övningar? Vad bör jag tänka på för att snabba på "utvecklingen" av magrutor? Övrigt?

Svar uppskattas verkligen! =)

*Jag är ute och springer dagligen*

*Kommer med EDIT hur det går osv osv.*

26 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 26 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..