Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Fresh Prince of Bel Air

Postat av Don Corleone den 10 Mars 2005, 21:55
117 kommentarer · 81 träffar
Jag älskar bara den serien! så j*vla skon. Så jag undra vilken av är eran favorit karaktär i serien? Mina är sälvklart butlern (geoffry) och Will! Jag tycker att fresh prince är en bättre serie än simpsons (det kanske inte alla håller med om =) ändo har jag sässong 2,3 och 4 på dvd hyllan. Men fresh prince sässongerna brukar va svåra att hitta. hitta på cdon vär några dagar sen och den var slutsåld efter 2 veckor i lager. Populär eller litet lager? tror på populär! Och förresten vet nån vart man kan köpa Fresh Prince på dvd???

Förresten ska satsa pengarna på Fresh prince sässongerna i stället för simpsons! ( simpsons femma kommer i vår?)

jag börja se fresh prince första gången 2000 om ni vill veta!

EDIT: #11 hörru har läst nån liknande tråd på nått forum för nått år sen. Alla tracka ner will smith. sa att han var kass osv. som tur är finns det forumet inte kvar längre!. På public/pcw server nickar vissa kränkande mot svarta, som jag mest tror på att dom är avundsjuka eller att dom hatar sånna människor. Och några trådar här på fragbite innehåller rasistikt materiel så man vet aldrig om nån rasist kommer och förstör den annars fina stämning i tråden :D. Dom trådarna/kommentarena tars givetvis bort välidgt snabbt. Detta är en seriös tråd. Så enligt #13 är detta en tråd av 2%!

Förresten vad heter serien ientligen? The Fresh Prince of Bel Air eller The Fresh Prince in Bel Air? en del skriver olika namn i denna tråd
Föregående tråd
Nästa tråd

117 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 117 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..